środa, 19 lutego 2014

Idole w reklamach, czyli codzienna dawka śmiechu :) - videolista




Pozwólcie, że nie będzie tu dłuższego wprowadzenia, bo jak wiecie polskie reklamy w niczym nie przypominają tych z Korei. U nas jest Wiśniewski śpiewający jak koza w reklamie banku..., ale to tylko moja opinia xD

Na pierwszy ogień pójdzie SHINee i reklama dla "Etude House"... Jej, co tu dużo mówić... Osobiście nie mogłam przestać się śmiać, gdy ją zobaczyłam xD Key jako lew, Taemin derp i Onew rzucający fluidem xD


Nie zapominajmy jednak o reklamie dla "Mexicana Chicken" - jednym słowem raj dla Onew ;P
                                                  
Wersja A

Wersja B


Teraz reklama z EXO dla "SKT LTE". Polegała ona na bitwie tanecznej. Oglądając ją, również nie mogłam przestać się śmiać :D 

Runda 1

Runda 2

Runda 3

FINAŁ!

Jest jeszcze jedna reklama z EXO dla "SKT" i wydaje mi się, że jest równie śmieszna jak pozostałe ;D
SeHun bijący Krisa :P



Kolejna reklama... reklama PSY... nie umiem tego skomentować... sami zobaczcie xD




To już koniec dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że spodobał się wam :D Jeżeli tak, komentujcie, a może pojawi się druga część... ^.^

2 komentarze:

  1. Reklamę z PSY'em widziałam już kiedyś podczas oglądania programów poprzez stream. Komiczne. XD
    Ale te reklamy z EXO były chyba najlepsze. Komiczne na swój sposób, choć muzyczka trochę denerwująca, ale te ich próby tańca zabawne. ^^
    Sporo jest reklam z idolami. Z Beast, z INFINITE, Girl's Day, ostatnio z GOT7 a także nowa reklama z EXO. No mnóstwo tego jest, listę byście miały zapełnioną, a i pewnie wciąż to nie byłoby wszystko. :)



    P.S. Możecie usunąć to dodawanie kodów przy wpisywaniu komentarzy? ^^' To strasznie irytujące i odechciewa się dodawać komentarz, bo te wszystkie kody tak trochę drażnią. XD Taka mała prośba, by łatwiej się komentowało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście usunę te głupie kody xD Mnie też one irytują, ale jakośc tak wypadło mi to z głowy;; Dziękuję za przypomnienie ;D

      Usuń

Wasze komentarze sa dla nas naprawdę ważne, a kazda wskazówka bardzo cenna. Więc nie krępujące sie i podzielcie sie swoją opinią z innymi! ;)

Komentarze zawierające spamy, reklamy (nie dotyczy zakładki "współpraca"), wulgaryzmy bedą usuwane!