poniedziałek, 3 lutego 2014

99 faktów/ciekawostek na temat G-Dragona (cz. 1)



Jako ,że Jiyong jest jednym z moich dwóch ultimate biasów postanowiłam przetłumaczyć "kilka" faktów na jego temat. Post pojawi się prawdopodobnie albo raczej na pewno w kilku częściach gdyż upchnięcie 99 faktów w jeden post będzie trudne.  Wszystkie te fakty są przetłumaczone przeze mnie z bloga The Junkle ;)

1) Jego pełne imię to Kwon Jiyong.

2) Sceniczne imię Gd pochodzi z jego prawdziwego imienia JIYONG (G “지” [Ji] oraz “용” [Yong] co oznaczy "Smok" po koreańsku)

3) GD urodził się 18 sierpnia 1988. W chińskim kalendarzu, oznacza to ,że urodził się w roku smoka ^^ Jego znakiem zodiaku jest lew.

4) Na debiucie BIGBANGU w 2007, GD wygrał Best Songwriter Award w MKFM (Mnet Km Music Festival)

5) Przezwisko GD to także Kameleon (nie miałam pojęcia jak przetłumaczyć Iguana Idol) dlatego ,że potrafi zmieni kolor włosów kilka lub kilkanaście razy w jednym roku. To sprawia ,że VIPy martwią się o jego włosy gdyż mogły się uszkodzić

6) Amerykańskimi gwiazdami, które GD uważa za swoich idolów są Jay-Z, Beyonce, Rihanna, JO, Pharrell, Maroon 5, Mondo Grosso i 015B.

7) Jego ulubionymi kolorami są żółty i biały.                                              

8) GD brał udział w muzycznej i rozrywkowej (rożne show lub inne) od czau gdy był małym chłopcem. Po raz pierwszy pojawił się w programie dla dzieci 뽀뽀뽀 (Bbo Bbo Bbo). Kiedy miał 7 lat został członkiem Little Roora(y).

9) Dołączył do YG jako trainee kiedy miał 12 lat. Yang Hyun Suk powiedział mu żeby zapytał się i zmusił swoją mamę do zapisania go do YG, kiedy zjawił się z nią na audycje.                    

10) Zaśpiewał wtedy piosenkę Lil' Bow Wow'a - That's My Name.

11) Przyjaźni się z Taeyangiem od kiedy miał 12 lat.

12) Na początku mieli tworzyć duet ale Appa YG zmienił zdanie i postanowił stworzyć boyband.

13) GD raz pobił się z Taeyangiem na meczu koszykówki gdy byli nastolatkami. Był to ich pierwszy i ostatni raz.

14) Do tej pory GD ma 15 tatuaży.

15) GD lubi swój nickname "Kwon Lider"

16) Piosenka "The Lies" oryginalnie była jego solową piosenką ale została zmieniona i wystawiona jako
całego zespołu.

17) Rozmiar jego bluzek to Medium jednak w niektórych firmach nosi on rozmiar Small.

18) Oficjalnie Jiyong jest wzrostu 178 cm (5'10) jednak tak naprawdę ma/mierzy on 168-169 cm (5'6.1)

19) GD waży 55-60 kg i nigdy nie przekroczył tej wagi.

20) Jego pierwsza płyta, którą miał był album Wu Tang Clana - Enter the Wu-Tang)

Mam nadzieję ,że wam się to podobało. Jeśli naprawdę chcecie ,żebym kontynuowała tę serię to napiszcie mi w komentarzach ^.^ To tylko mały zalążek tych wszystkich faktów./Zuzia

JEŻELI CHCESZ SKOPIOWAĆ CIEKAWOSTKI NA SWÓJ FANPAGE/BLOG/INNE STRONY,
POINFORMUJ NAS O TYM!










7 komentarzy:

  1. Zawsze miałam problem z tym ile GD ma tatuaży i teraz wiem!
    Fakty serio są unikalne :) co jest dobre!
    Jest bardzo mało błędów(w sensie jak napisane) i polecam w 18 fakcie
    18) Oficjalnie Jiyong jest wzrostu 178 cm (5'10) jednak tak naprawdę ma mierzy on 168-169 cm (5'6.1)
    ja bym ''ma mierzy'' wstawiła między te dwa słowa albo przecinek albo '' ; '' :)
    Czekam na dalsze fakty o Smocznym <3
    powodzenia!
    Ps. fajnie tak tłumaczyć > . <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 Błędy pewnie wynikają z tego ,że szybko piszę na klawiaturze i często nie zauważam takich rzeczy.

      Usuń
    2. :D Jestem tutaj by dowiadywać się nowych rzeczy, pomagać Wam i cieszyć się fajnym blogiem :)
      Ja też dosłownie zasuwam po klawiaturze, wygrałam konkurs na najszybsze pisanie na klawiaturze i bezbłędnie :D(tylko jeden błąd :p)

      Usuń
  2. Dzięki że stworzylas ten blog zawsze nie wiedzialam ile GD waży i teraz wiem . Dzięki jeszcze raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragnę Cię jedynie poinformować, że stwierdzenie, że "G Dragon jest jednym z moich ultimate biasów" nie jest zbyt poprawne, bo o ile mi wiadomo ULTIMATE BIAS jest tylko jeden, TEN WYJĄTKOWY, WYRÓŻNIAJĄCY SIĘ ZE WSZYSTKICH...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę. Prawie się popłakałam ze śmiechu gdy przeczytałam, że jest 10 cm niższy od tego co podają ;'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże ja jestem z nim równa

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sa dla nas naprawdę ważne, a kazda wskazówka bardzo cenna. Więc nie krępujące sie i podzielcie sie swoją opinią z innymi! ;)

Komentarze zawierające spamy, reklamy (nie dotyczy zakładki "współpraca"), wulgaryzmy bedą usuwane!