poniedziałek, 3 lutego 2014

K-Pop'owi bliźniacy - fotolista (cz. 2)




Bliźniaki powracają! Przedstawiam wam drugą część posta o K-Pop'owych bliźniakach. W pierwszej części (tutaj) przedstawiłam wam Way i Cho-A z Crayon Pop oraz Soryong'a i Daeryong'a z duetu TASTY.
Zaczynamy! ;D

Oto Jo Twins - Kwangmin i Youngmin z zespołu BOYFRIEND. Urodzili się 24 kwietnia 1995 roku w Korei oczywiście xD. Straszy jest Youngmin. Jeżeli chodzi o różnice... hmm... Youngmin jest wyższy, ale osobiście rozpoznaje ich po kolorze włosów lub po tym, że Kwangmin ma grzywkę "na prawo", a Youngmin "na lewo" (mam nadzieję, że się nie pomyliłam xD)

Kwangmin
Youngmin









Jak lalki O.O


Teraz przed Państwem bliźniaczki z Coed School (pomińmy fakt, że jedna jest również w 5dolls, a druga jest byłą członkinią T-ary)  - Hyoyoung i Hwayoung. Urodziły się 22 kwietnia 1993 (ujawniam się xD W moje i pana Tuska urodziny (22 kwietnia) xD)  w Gwangju. Starsza jest Hyoyoung. Nie słucham tego zespołu więc nie powiem wam po czym je rozróżniam, bo nawet ich nie znam... 
uważam jednak, że są identyczne ;D 




Mam nadzieję, że ten post również przypadł wam do gustu. Być może pojawi się 3 część o bliźniakach ;D


2 komentarze:

  1. Tak,tak! trzecia część.
    Nie wiem dlaczego nie ma mojego komentarza, jak dałam :(
    Moi kochani bliźniacy! ,3 <3
    Cudowni oni są!, nieprawdaż ;) <3
    Fajnie dowiedzieć się coś nowego o kolejnych bliźniaków. :-)
    No to czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sa dla nas naprawdę ważne, a kazda wskazówka bardzo cenna. Więc nie krępujące sie i podzielcie sie swoją opinią z innymi! ;)

Komentarze zawierające spamy, reklamy (nie dotyczy zakładki "współpraca"), wulgaryzmy bedą usuwane!