niedziela, 4 maja 2014

Comebacki i debiuty - Kwiecień 2014



COMEBACKI I DEBIUTY - Kwiecień 2014
(pojawienie się teledysku)

Crayon Pop - Uh-ee - 1 kwietnia

Mad Clown - Without You - 4 kwietnia

AKMU - 200% - 7 kwietnia

Eric Nam - Ohh Ohh - 7 kwietnia

HIGH4 - Not Spring, Love or Cherry Blossoms - 8 kwietnia

NC.A - I'm different - 9 kwietnia

Jay Park - Metronome - 11 kwietnia


15& - I can't hide you - 13 kwietnia

AKMU - Melted - 14 kwietnia

Block B - Jackpot - 14 kwietnia

Jak zwykle, założę się, że o czymś zapomniałam...ale cóż, jeżeli jest jakiś teledysk, którego tu nie wymieniłam, napiszcie w komentarzu! :D 
Który comeback/debiut najlepszy? Według mnie: Eric Nam, Block B i debiut AKMU, w którym się dosłownie zakochałam ♥

Mamy już 3 obserwatorów~ Aż się cieplutko na serduchu robi jak to widzę ♥



8 komentarzy:

  1. O ile Crayon Pop wzbudził we mnie jakąś tam sympatię dzięki ''Bar Bar Bar'', tak ta piosenka jakoś mnie nie zachwyciła. Ale Akdong Musician to jest perełka. Tej dwójce wróżę naprawdę wielki sukces. Wspaniali są. <3 Eric Nam też całkiem dobrze się spisał, ''Ooh, ooh'' to bardzo przyjemna piosenka, szkoda, że kiepsko wypromowana.. A co do Jackpot, to refren i ten barwny teledysk są świetne, ale ogólnie piosenka wydaje mi się jakaś taka.. bez ładu i składu? Tak czy inaczej fajnie, że zebrałaś te wszystkie nowinki w jednym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniec do piosenki Crayon Pop jest na maksa pokręcony... Myślałam, że zrezygnują z kasków, a tu proszę... Czerwone kapturki xD Teraz wyczekuję na comeback EXO, SHINee i Big Bang (tak bardzo tego pragnę xD) Cieszę się, że Ci się podobało :>

      Usuń
  2. Jeszcze Got7 w tym roku zadebiutowało ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze zadebiutowali, ale czy to był kwiecień? Wydaje mi się, że nie ;P Comebacku chyba też nie mieli, ale sprawdzę :)

      Usuń
  3. Ta nowa piosenka Block B - Jackpot jest super. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. CN Blue miało comeback (2 piosenki) ;)
    i SPEED

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 Ways To Make a Bet on Your Money - VideoODL.cc
    5 Ways to Make a Bet on Your Money. 5 Ways To Make a Bet on Your Money. 5 Ways To Make a Bet on Your Money. download youtube videos 5 Ways to Make a Bet on Your Money. 5 Ways to Make a

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sa dla nas naprawdę ważne, a kazda wskazówka bardzo cenna. Więc nie krępujące sie i podzielcie sie swoją opinią z innymi! ;)

Komentarze zawierające spamy, reklamy (nie dotyczy zakładki "współpraca"), wulgaryzmy bedą usuwane!