środa, 25 czerwca 2014

Nominacje~






Dostałyśmy nominację do LIEBSTER award oraz the VERSATILE BLOGGER award. Nominowała nas Suzue z bloga Nae Seuta. Dziękujemy bardzo za to wyróżnienie :D

LIEBSTER AWARD


Zasady: Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować 

Odpowiedzi Zuzi są zaznaczone na niebiesko, a Oli na czerwono :)

Pytania:
1.Od kiedy interesujesz się Azją?
Od Lutego 2013
Od późnego 2011 lub 2012.
2.Co było tego przyczyną?
Zuzia mnie zaraziła... To znaczy na początku byłam sceptycznie do tego nastawiona (mówiłam, ze TOP jest brzydki itd XD) ale potem... Samo tak jakoś wyszło ;D
Interesowała mnie kultura i głownie to jak dużo dziwnych stereotypów mamy w Polsce na temat Azji.  
3.Co jest Twoim największym marzeniem?
Odwiedzenie Korei i Australii, dostanie się na medycynę i zostanie patologiem *^*
Dostać się na studia medyczne i zostać neurologiem. 
4.Jaki był powód prowadzenia bloga o właśnie takiej tematyce?
Na początku chciałyśmy zacząć prowadzić stronę na fb, ale nie wyszło XD Uznałyśmy, że blog będzie dobrą, a nawet lepszą, alternatywą tego pomysły ;)
Był to pomysł na ,który wpadłam razem z Olą dla żartów XD
5.Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Oj, mam wiele. Z K-Popu to głownie BIG BANG (do tego EXO, SHINee, 2NE1) a z "normalnej" muzyki to Imagine Dragons, One Republic oraz Skrillex.
SHINee i 2NE1. Jeśli chodzi o inną muzykę to Gorillaz. 
6.Jaki film lubisz najbardziej?
Nie mam ulubionego, ale lubię wszystkie filmy z Johnym Deppem szczególnie "Edward Nożycoręki" <3
Szybcy i Wściekli : Tokyo Drift i wiele innych.
7.Czym się interesujesz?
Uwielbiam biologię, seriale kryminalne, oczywiście Azję i wiele innych rzeczy :)
Medycyną, kryminalistyką, folklorem Azji i wieloma innymi rzeczami :)
8.Gdzie chciałabyś być zabrana przez chłopaka?
Nie mam chłopaka, ale jakbym miała to chciałabym pójść z nim na piknik i wszamać naleśniki z malinami XD hahahha
Nie mam go ale jakbym miała to bubble tea lub to jakiejś przytulnej kawiarenki z gorącą czekoladą lub herbatą mleczną.
9.Gdybyś mogła wskazać tylko jedno miejsce w Polsce komuś z zagranicy jakie miejsce by to było? Gdańsk, Stare Miasto (mój dom stoi na drugim miejscu ;))
Wrocław. Mielibyśmy ubaw szukając wszystkich krasnali.
10.Jeśli oglądasz Mistrzostwa Świata w piłce nożnej jakiej reprezentacji kibicujesz?
Oczywiście Korei! Ale również Brazylii i Niemcom.
Brazylii i Holandii.
11.Co Ci się kojarzy z dzieciństwem?
Bajki Disneya... Miałam ich cała komodę, z 40 bajek na kasecie~ Mój stary telewizor również - był gruby, kwadratowy, szary, miał wejście na kasety i niedziałający pilot XD
Nauka jazdy na rowerze. Pamiętam jak mój tata przykleją taśmą kij to roweru i go trzymał i gdy myślał ,że ja i mój brat nie patrzymy, puszczał go. Zawsze wiedzieliśmy kiedy go puszczał xD Potem i tak nauczyłam się sama.

Nasze pytania to:
1. Gdzie wybrałabyś się w podróż poślubną?
2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
3. Wesołe miasteczko vs. dom strachów.
4. Jaki film mogłabyś oglądać bez przerwy?
5. Czemu założyłaś bloga?
6. Gdybyś miała wybrać jedną rzecz, którą byś mogła jeść bez przerwy, co by to było?
7. Jaki jest twój ulubiony sport?
8. Czy słuchając muzyki "niby-śpiewasz" z wykonawcą, czy słuchasz spokojnie?
9. Ile książek masz w pokoju? Jaka jest twoja ulubiona?
10. Jaka jest twoja ulubiona czynność?
11. Gdzie odbyłaby się twoja wymarzona randka?

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Zasady:
- Podziękować nominującemu blogerowi
- Ujawnić 7 faktów o sobie
- Nominować 7 blogów
- Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Pomyślałyśmy, że zrobimy małą zmianę :D Mianowicie postanowiłyśmy napisać fakty o sobie nawzajem ^^

Ola o Zuzi:
1. Słucha xKore.
2. Ma kota, ale nie pamiętam jak się nazywa xD (Rasa... chyba Maine Coon xD). (Nazywa się Nika i rzeczywiście jest tej rasy)
3. To ona jest wszystkiemu winna!
4. Nigdy nie pamięta o naszych spotkaniach na fb, chociaż ostatnio zaczęła się regularnie pojawiać. xP
5. Spamuje mi półnagim JongHyun'em, co powoduje pogłębianie się mojej depresji TOPless'owej. xD
6. Ma tylko jedną K-Pop'ową płytę. *szyderczy śmiech*
7. Ślicznie rysuje mangę i inne postacie swoimi magicznymi ProMarkerami. *^*

Zuzu o Oli:
1. Ma 15 lat.
2. Ma irytującego brata.
3. Jest posiadaczką 8 K-Pop'owych płyt. (*szyderczy śmiech vol.2*)
4. Jej główny mąż to TOP.
5. Uwielbia dołować ludzi. (Ja dołuje ludzi?! A kto spamuje nagin JongHyunem?!)
6. Nie pamiętam dnia, w którym się poznałyśmy, bo miałam wtedy chyba mniej niż 3 lata.
7. Zawsze mówi, że ma chlew w pokoju i za każdym razem jest w nim porządek.

Nasze nominacje (będzie ich mniej i są one do obu kategorii :> )
http://koreanskiepysznosci.blogspot.com/
http://justmurillo.blogspot.com/
http://kejpopowecuda.blogspot.com/
♪ http://k-popoweciasteczka.blogspot.com/

Jeszcze raz DZIĘKUJEMY za nominacje :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sa dla nas naprawdę ważne, a kazda wskazówka bardzo cenna. Więc nie krępujące sie i podzielcie sie swoją opinią z innymi! ;)

Komentarze zawierające spamy, reklamy (nie dotyczy zakładki "współpraca"), wulgaryzmy bedą usuwane!