niedziela, 22 czerwca 2014

99 faktów/ciekawostek na temat G-Dragona (cz. 2)





W końcu druga część ciekawostek o G-Dragonie! Trochę długo ale mam okropną pamięć do takich spraw i wypadło mi z głowy mimo ,że miałam je napisane.Jeszcze raz wspominam ,że wszystkie te fakty są przetłumaczone przeze mnie z bloga The Junkle. Jeżeli ktoś nie widział/czytał pierwszej części, to zapraszam :) *klik* Bez dłuższego wstępu oto ciekawostki:

21. Jego paznokcie zawsze wyglądają okropnie ponieważ ma nawyk ich obgryzania.

22. GD bardzo często nosi okulary w środku pomieszczeń.

23. Jego ulubioną piosenką jest Somebody Told Me zespołu The Killers.

24. Powiedział także ,że powodem dla którego tworzy muzykę to przenaczenie.

25. Jego szkolną ksywką było Kwonjiral. (przykro mi ,ale nie wiem co to znaczy :/).

26. W piątej klasie napisał swoją pierwszą piosenkę na pokaz talentów.

27. Nie chce by ludzie oceniali go powierzchownie. Woli być znany z jego muzyki niż wyglądu.

28. Jego idealny typ kobiety to mieszanki Ivy, Boa i Lee Yeon Hee.

29. Ahn Sohee (Wonder Girls), Kiko Mizuhara (Japońska modelka), Sandara Park (2NE1) są "podejrzane" o bycie z Jiyongiem w ciągu ostatnich kilku lat.

30. Gd wyznał ,że szuka dziewczyny ,któa dobrze całuje i ma ładny uśmiech.

31. Uznał takżę ,że Sandara to najładniejsza dziewczyna w YG.

32. Gd lubi dziewczyny z krótkimi włosami.Ponieważ z ktrótkimi włosami dziewczyny wyglądają sexy i świeżo jednocześnie.

33. Gd jest członkiem Big Bangu z największą ilością fanów wsród dziewczyn (fangirls).

34. Jest trzecim najstarszym członkiem BB.

35. Gdy wszyscy inni członkowie BB byli dziewczynami, Gd wybrałby się na randkę z  Seungrim.

36. Kiedy Big Bang mieszkało razem, GD dzielił pokój z Seungrim i wyznał ,żę często się do niego przytulał gdy on (Seungri) spał.

37. Jun Su z 2PM był jego najlepszym przyjaciel z czasów trainee.

38. Piosenka Perre'go "G-Dragon" była nazwana tak po G-Dragonie. (Oczywisty fakt ale przetłumaczam xd)

39.GD raz dostał złą ocenę w szkole. Gdy Appa YG się o tym dowiedział ostrzegł go ,że jeśli nie skończy szkoły z 80 *punktami?* nie pozwolą mu kontynuować jego treningu w YG. Z ciężkim wysiłkiem skończył szkołe z 87 *punktami?*.

40. Jedną jego z ksywek jest "Pinky Boy". Dostał ją ,gdyż jego ulubiona chusta ,którą uwielbia nosić jest koloru różowego.

Mam nadzieję ,żę wam się podobało.Mam przeczucie ,że ta seria będzie się dłużyć gdyż muszę pomijać fakty ,które są naprawdę nieistotne lub bardzo trudno do przetłumaczenia. Ale myślmy jak najlepiej ^^ / Zuzia

JEŻELI CHCESZ SKOPIOWAĆ CIEKAWOSTKI NA SWÓJ FANPAGE/BLOG/INNE STRONY,
POINFORMUJ NAS O TYM!

7 komentarzy:

  1. Huh!
    Bardzo ale to bardzo długo mnie tutaj nie było i teraz mam zamiar ruszyć z moja aktywnością :)
    Zacznę od rzeczy dotyczących postu(tak jak zwykle ;) )
    Jak już robimy kropki na końcu faktu to je róbmy do końca. :)
    No i ta malutka spacja przed imieniem. > . <
    "35. Gdy wszyscy inni członkowie BB byli dziewczynami, Gd wybrałby się na randkę z Seungrim."
    Hehhe. Ale fajnie jest tak poczytać o GD. W końcu Big Bang otworzyli mój K-POP'owy świat razem z dwoma innymi ;)
    Czekam na dalsze posty!
    Miłego poniedziałku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Zapomniałam o nowym szablonie. Jest super. :)

      Usuń
    2. Dziękuje za wyłapanie tych błędów :) Jak już kiedyś mówiłam szybko piszę a moja klawiatura nie jest najlepsza a reszta to te zwykłe niedopatrzenia. Obie dziękujemy ;)

      Usuń
    3. Naprawdę,przyjemność po mojej stronie. :)
      Czekam na nowy post :)

      Usuń
  2. Nominowałam Was do The Versatile Blogger i Liebster Awards

    OdpowiedzUsuń
  3. Yey~ Dziękujemy bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jest trzecia część o g.dragonie ?

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sa dla nas naprawdę ważne, a kazda wskazówka bardzo cenna. Więc nie krępujące sie i podzielcie sie swoją opinią z innymi! ;)

Komentarze zawierające spamy, reklamy (nie dotyczy zakładki "współpraca"), wulgaryzmy bedą usuwane!